Los bericht bekijken
  #14  
Oud 16 oktober 2008, 09:11
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Salarisindicatie duaal student/ manager

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Overigens heb ik in dit bedrijf al een half jaar gewerkt dus ik ken het bedrijf inmiddels.
Juist het duaal studeren geeft als voordeel dat je onder begeleiding grotere projecten aan kunt pakken binnen het eigen bedrijf. Wat dat betreft heb ik met een duale studie juist een stapje voor op een 'gewone' werknemer; juist door de begeleiding.
Een half jaar ergens werken, betekent echt nog niet dat je een bedrijf kent. Ik vind half jaar nog vrij kort en zeker niet getuigen van heel veel ervaring binnen bedrijf. Verder moet je ook niet vergeten dat jou begeleiden ook manuren kost, en dus geld. Verder is mij ook niet helemaal duidelijk hoeveel verantwoordelijkheid je nu precies hebt. Eerst geef je aan dat je geen mensen onder je hebt, maar je hebt het wel over ´dames die je helpen op de beurs´.

Bovenstaande wil je misschien niet horen, maar dit heb ik als gevoel bij deze discussie.

Kun je dit ook niet aangeven bij mentor/ begeleider? Ik neem aan dat je regelmatig gesprekken hebt over gang van zaken enz. Dan kan je dit misschien meenemen. Als je niet tevreden bent over het loon, blijft dit sudderen en zorgt voor ontevredenheid.
Met citaat reageren