Los bericht bekijken
  #19  
Oud 15 april 2007, 15:20
dk1978 dk1978 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 4
dk1978 is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil zo graag wat anders doen!

hey Celova,

je zit een beetje in dezelfde situatie als ik... ook ik wil zo ongeveer dezelfde kant op als jij en helaas heb ik ook geen ervaring of papiertjes om aan de bak te komen...

Misschien kan je een thuisstudie doen? en dan niet meteen een hbo opleiding maar vakgerichte cursussen... die kosten een stuk minder en je kunt ze waarschijnlijk wel combineren met je werk..
Verder is het erg goed dat je op eigen initiatief bezig bent je vaardigheden te ontwikkelen... het bouwen van een weblog en deze vullen met je schrijfsels is iets om te laten zijn bij een sollicitatie... hiermee kan je aantonen dat je gemotiveerd bent en krijgen ze een beetje een idee van je huidige capaciteiten.

Als je gemotiveerd bent en zelf initiatieven toont en enthousiast bent, dan is er vast wel een bedrijf te vinden dat vertrouwen in je heeft en misschien zelfs een opleiding voor je wil betalen...

je bent nog jong, dus je hebt echt nog alle mogelijkheden... als je er zelf maar in gelooft! Je moet je niet bij een tegenslag bij de pakken neer gaan zitten... misschien is het voor jou nu dubbel zo lastig om te komen waar je wilt... maar als het je lukt kan je wel dubbel zo trots op je zelf zijn

ik zelf wil misschien een cursus copywriting gaan doen via de loi, maar bij bijvoorbeeld studieplan bieden ze ook (schrijf)cursussen aan die me niet verkeerd lijken en erg goedkoop zijn... misschien is zoiets iets voor jou?
Met citaat reageren