Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 januari 2009, 20:28
vieffan vieffan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Berichten: 2
vieffan is on a distinguished road
Standaard Baan achter de schermen van een tv-programma, maar hoe?

Zoals de titel al duidelijk maakt wil ik graag een baan achter de schermen krijgen. maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen.
Ik zit nu nog in VWO 6, en ik weet nog steeds niet wat ik wil gaan doen.
Het liefste zou ik (denk ik) camera vrouw worden, maar daar is eigenlijk maar 1 opleiding voor. De kans dat ik daar bij kom is 0,000000001 want ik heb nauwelijks ervaring en kan ook weinig laten zien. en het is een hele strenge selectie dus word waarschijnlijk niet eens uitgenodigd voor een gesprek.

Maar goed, als ik nu zou moeten zeggen wat ik wil doen. Dan is dat iets achter de schermen bij een tv programma. MAar niet een programma als idols ofzo. Maar meer als Wie is de mol. Dat je dus niet 'op je stoeltje achter je camera zit' maar echt actief bent en op dingen moet reageren. Het hoeft trouwens ook niet perse een baan te zijn waarbij ik met de camera moet werken. Neem het voorbeeld van Wie is de mol? daar zou ik bijvoorbeeld ook wel willen regelen dat de kandidaten overal op tijd zijn, ik noem maar wat.

Nu je een beetje een idee hebt van wat ik later wil doen hoop ik dat je ook een geschikte opleiding voor me weet.
Ik weet het gewoon niet meer, heb al zoveel dingen bekeken en ben er toch op uit gekomen dat ik dit wil. maar nu kan ik er geen goede opleiding bij vinden. Dat komt denk ik omdat ik niet weet hoe het werk heet dat die mensen doen. Als ik dat nou wist dan kon ik daarop zoeken. De enige link die ik nu heb is 'media' maar dat is zooooo breed en dat slaat denk ik ook niet echt precies op wat ik wil.

Ik heb trouwens ook wel gezien dat er op internet heel veel cursussen zijn voor camera vrouw, maar die zijn altijd en erg duur en niet full time. En ik wil eigenlijk gewoon een full time opleiding.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alle ideeen/tip/etc zijn welkom!
alvast bedankt

gr. Vieffan
Met citaat reageren