Los bericht bekijken
  #5  
Oud 4 augustus 2008, 20:50
BSDB123 BSDB123 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2008
Berichten: 6
BSDB123 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag jullie mening om mijn sollicitatiebrief QA Officer

Hierbij een nieuwe versie van de brief. Ik ben nog niet helemaal tevreden maar loop op dit moment een beetje vast.
Graag ontvang ik weer jullie kritsche reactie zodat ik de brief optimaal kan maken.

Alvast bedankt!

---
---
---
---

---, 6 augustus 2008

Betreft: vacature QA Officer

Geachte heer ---,

Ik ben een kritische QA Officer met oog voor kwaliteit, hygiëne en voor de mensen met wie ik samenwerk. Dat is volgens mij precies waarna u op zoek bent. Graag zou ik mijn kwaliteiten, in een voordurend ontwikkelende organisatie willen inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij ----.

Continu verbeteren wordt steeds belangrijker. In mijn huidige functie, waarin ik regelmatig deelneem in verbeterteams, heb ik geleerd dat conceptueel denken leidt tot goede verbeterideeën. In deze teams is goede communicatie en samenwerking met de collega’s erg belangrijk.

Kwaliteit- en hygiëneregels worden steeds strenger. Vaak worden deze regels als vervelend en overdreven ervaren. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van medewerkers is, heb ik gemerkt, een efficiënte manier om de medewerkers bewust te laten worden van het belang van deze regels.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om mee te groeien in uw organisatie. Ik ben altijd op zoek naar uitdagingen en wil mijzelf graag verder ontwikkelen. Nu ik mijn HBO opleiding bijna heb afgerond wil ik mij graag verder ontwikkelen in de kwaliteitszorg en verbetermanagement.

Kunnen mijn kwaliteiten en enthousiasme uw team versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.

Met vriendelijke groeten,

------

Bijlage:
Curriculum Vitae -----
Met citaat reageren