Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 maart 2009, 23:31
dreadaap dreadaap is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Berichten: 1
dreadaap is on a distinguished road
Standaard CV starter - waar plaats je 'extra' (niet-professionele) ervaringen?

Beste allemaal,

Ik ben bijna klaar met mijn bachelor Cultuurwetenschappen en ga doorstuderen in een master. Intussen wil ik een bijbaan zoeken die aansluit bij het vakgebied (dus een baan die enige culturele of beleidsmatige achtergrond heeft).

Ik wil graag mijn opgedane ervaring in mijn studieperiode vermelden op mijn CV, maar ik weet niet goed onder welke naam. Ik denk hierbij aan organisatorische werkzaamheden bij de studentenvereniging, concertreis van een harmonieorkest, een bijdrage leveren aan de opleidingscommissie en sollicitatiecommissie binnen de faculteit (in dit geval voor het kiezen van een nieuwe studieadviseur), etc.

Kan ik een kopje "Ervaring" maken en hierbij zowel bovenstaande activiteiten noemen, als het bijbaantje dat ik de afgelopen jaren gehad heb (ja, dat is er maar 1). Of is het toch beter om twee kopjes te maken, een met "werkervaring" (telefoniste/administratief, dus niet echt spectalucair), en een ander kopje voor de overige activiteiten? En hoe zou ik die activiteiten dan moeten benoemen?

Op het moment is mijn CV als volgt opgebouwd
Persoonlijke gegevens
Opleiding
Ervaring
Vaardigheden


Alvast bedankt,

Grt
Met citaat reageren