Los bericht bekijken
  #5  
Oud 10 januari 2008, 13:04
Noel Noel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2008
Berichten: 6
Noel is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil nog een keer voor dezelfde functie regeren wat moet er in mijn brief staan

Is dit een goede motivatie? Tips zijn altijd welkom.

Met groot enthousiasme heb ik op internetsite.nl gezien dat de functie van Medewerker BackOffice weer vacant is. Ik zou mij dan ook graag voor deze functie beschikbaar willen stellen.

Enkele maanden geleden ben ik via het uitzendbureau aan jullie voorgesteld. Nadat ik het gesprek met ......... en........ heb gehad had ik van het uitzendbureau vernomen dat ik een goede indruk tijdens het gesprek gemaakt hebt. Hellaas was de functie destijds intern vervuld.

Na het gesprek is mijn interesse in de functie en uw organisatie sterk gegroeid.

Momenteel ben ik nog werkzaam bij de ………als verzekeringacceptant. Omdat de afdeling gedeeltelijk wordt geautomatiseerd komen mijn werkzaamheden te vervallen. Om deze reden ben ik opzoek naar een nieuwe uitdagende baan. En naar mening heb ik die gevonden.

De aangeboden functie lijkt mij zeer gevarieerd en interessant. Door de ervaring die ik heb opgedaan binnen de Postbank, meen ik een goede bagage voor deze nieuwe baan mee te nemen. Bovendien zie ik het als een uitdaging om binnen …… mijzelf verder te ontwikkelen.


Ik zou het fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader kan uitleggen. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik naar mijn curriculum vitae



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren