Los bericht bekijken
  #18  
Oud 13 augustus 2008, 10:40
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Graag een mening van de experts

Hallo Hans, Ik heb je schrijven wat aangepast. Wat vind je ervan?

Hans Polder
[Mijn adres]

Vlaardingen, 13 augustus 2008

Gemeente Den Haag
IDC - HR Services
t.a.v. sollicitaties
Fruitweg 17
2525 KE Den Haag

Betreft: Sollicitatie naar de functie mbulancechauffeur

Geachte mevrouw van Asten,

Elke keer als er een ambulance voorbij rijdt zou ik het liefst zelf achter het stuur zitten, omdat ik mijzelf in wil zetten voor het maatschapelijk belang en welzijn van mijn medemens.

Bij de Vlaardingse Reddingsbrigade heb ik geleerd om snel en to-the-point te communiceren met de centrale en collega's, onder moeilijke omstandigheden. Als EHBO'er bij evenementen heb ik regelmatig te maken gehad met personen die onwel werden. Daarbij wist ik telkens snel de juiste handelingen/dingen te doen, waardoor de patient zonder complicaties zijn of haar weg kon vervolgen.

In mijn werk bij UPC word ik vaak geconfronteerd met emotionele en soms (verbaal) agressieve klanten. Ik heb geleerd om snel te doorzien waarom de klant zich zo gedraagt. Met een adequate reactie kan ik de klant dan bedaren en het gesprek tot een goed einde brengen.

Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor deze functie.

Zaterdag 9 augustus heb ik telefonisch met u gesproken en ik zou ons gesprek graag live voortzetten in een sollicitatiegesprek.

Met vriendelijke groet,


[Handtekening]


Hans Polder

Bijlage: curriculum vitae[/QUOTE]
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren