Los bericht bekijken
  #2  
Oud 23 juli 2010, 14:18
Sienna Sienna is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Berichten: 5
Sienna is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief bediening beoordelen aub?

Ik heb hem zelf even verbeterd! Kan iemand aub deze snel nakijken? Wil hem vandaag opsturen, bedankt!


Geachte meneer xxxx,

Halverwege juli zou ik benaderd door u worden voor werk in of na de vakantie. Helaas heb ik tot nu toe nog niets van u vernomen, vandaar deze email.

Begin juli heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij een winkel en daar ben ik aangenomen. 27 juli zal mijn eerste werkdag zijn en daar heb ik een proeftijd van twee maanden. Aangezien het met mijn schoolrooster en volleybal competities niet bepaald goed uitkomt, omdat ik graag als weekendhulp wil werken en zij dat eigenlijk niet nodig hebben, kan het zijn dat de arbeidsovereenkomst kan worden beëindigd binnen de twee maanden door mij of de werkgever.

Bij uw restaurant werken is voor mij perfect, aangezien de werktijden in de avond zijn en ik dan kan werken na school en na mijn volleybal competities, die op zaterdag in de ochtend of vroeg in de middag plaatsvinden. Uw restaurant was en is nog steeds mijn eerste keus om in dienst te komen, omdat het mij een hele leuke werkplek lijkt en ik graag met mensen werk.

Bij dezen vroeg ik mij af, of u al een overzicht hebt voor het werk in of na de vakantie. In de vakantie werk ik het liefst doordeweeks en na de vakantie het liefst in het weekend. Dit zal dan vrijdag en zaterdag zijn, een doordeweekse werkdag kan uiteraard in een gesprek worden besproken.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Met citaat reageren