Los bericht bekijken
  #2  
Oud 20 juli 2007, 13:11
chantal-1 chantal-1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 21
chantal-1 is on a distinguished road
Standaard Re: Eerste sollicitatie: medewerker afdeling Personeelszaken

Ik denk dat je graag wil overtuigen en daardoor veel hetzelfde verteld. Ik heb geprobeert de dubbele zinnen eruit te halen. Het is nu een beetje saaie brief geworden. Misschien kan je nog iets toevoegen waarom je juist bij dit bedrijf wil werken. Je zou dan de 3de alinea weg kunnen halen want je vertelt in het begin al dat je geknipt bent voor de baan. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen. Veel succes.


Jong, enthousiast en leergierig. Dit zijn enkele steekwoorden die op mij van toepassing zijn en waarvan ik denk ze goed te kunnen gebruiken in de door u aangeboden vacature van ‘medewerker afdeling Personeelszaken’. Ik solliciteer ik dan ook graag op deze functie.

Afgelopen juli 2007 ben ik afgestudeerd aan de HEAO te Arnhem richting Management Economie en Recht. Tijdens mijn studie vond ik het management aspect het meest interessant met name het personeelsmanagement. Gedurende mijn stage bij x en afstudeeropdracht bij x heb ik mij vooral met dit aspect bezig gehouden. Vijf maanden heb ik kunnen meewerken op de afdeling Personeelszaken bij deze bedrijven. De diversiteit in de opdrachten en het veelvuldig contact met verschillende personen spraken mij erg aan.

Ik ben communicatief vaardig, flexibel, klantgericht en integer. Opdrachten verricht ik altijd met grote inzet en ben pas tevreden met een uitstekend eindresultaat. Tevens kan ik goed zelfstandig en in teamverband te werken. De functie medewerker afdeling Personeelszaken zie ik als een ideale start van mijn loopbaan.

Het zal u duidelijk zijn dat ik zeer geďnteresseerd ben in deze functie en ik zou mijn brief graag in een gesprek verder willen toelichten. Uw uitnodiging daarvoor zie ik met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren