Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 februari 2007, 13:05
manuelb manuelb is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 februari 2007
Berichten: 2
manuelb is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie, graag commentaar/opmerkingen

Hi

Op dit moment ben ik als inlener aan het werk. Echter mijn tijdelijke contract die loopt binnenkort af en ben dus opzoek naar wat anders. Ik heb nu dus een interresante bedrijf gevonden die goed aansluit bij mijn interesses en opleiding, alleen hebben ze daar geen open vacatures maar is er wel de mogelijkheid om er een open solllicitatie te versturen.

Sollicitatie brieven schrijven is niet iets waar ik goed in ben, daarom vraag ik jullie om commentaar/opmerkingen te plaatsen bij mijn brief.

bvd Manuel

zie hieronder



Graag wil ik door middel van deze open sollicitatie mijn interesse kenbaar maken voor een functie binnen uw bedrijf. Allereerst moet ik zeggen dat ik zeer enthousiast ben over uw bedrijf. Alleen al omdat de producten en diensten die u bedrijf aanbied goed aansluiten bij mijn interesses en opleiding.

Ik zou mijzelf willen voorstellen als zelfstandige, enthousiaste jonge man die weet wat hij wil. In julli 2006 ben ik afgestuurd aan de opleiding HBO Elektrotechniek differentiatie Media Engeneering aan de * te *. Deze differentiatie richt zich op de techniek binnen de audio en video wereld. Denk hierbij aan vakken en projecten die gericht zijn op compressie technieken, digital broadcasting, opbouw van audio-/videosignalen, digitale beeldherkenning, broadcast camera’s en nog vele andere onderwerpen op dat gebied. Ik heb destijds voor deze differentiatie gekozen omdat ik zelf in mijn vrije tijd ook veel bezig ben met audio-/video systemen, zo heb ik thuis mijn eigen “mini” bioscoop ingericht en doe ik ook veel met audio/video bewerking.
Naast mijn interesses in de audio/video wereld ben ik iemand met een enthousiaste persoonlijkheid die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren.

Momenteel ben ik werkzaam als * engineer(*) bij * te *. In deze functie ben ik o.a. belast met het programmeren en up-to-date houden van de * voor nieuw product releases. Aangezien ik hier voor een tijdelijke periode werkzaam ben, ben ik momenteel aan het oriënteren op de arbeidsmarkt.

Indien zich in uw bedrijf een mogelijkheid voordoet, welke past bij mijn ambitie, dan zou ik hiervoor graag in aanmerking komen. Uiteraard ben ik bereid het een en ander toe te lichten over mijn opleiding en werkervaring in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren