Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 maart 2012, 17:05
salam salam is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 maart 2012
Berichten: 1
salam is on a distinguished road
Standaard Solicitatiebrief begeleider 24-uurs voorziening

Geachte mevrouw**************

Graag zou ik solliciteren naar de functie van begeleider 24-uurs voorziening *******

Ik werk 2 jaar als invalkracht op een speciaal onderwijs, dat is basisschool en middelbaarschool waarin het belangrijk is om met een visie te werken en respect te hebben voor alle geloofsovertuiging. We hebben kinderen van verschillende af komsten waarin religie een belangrijke rol speelt.
ik werk op de zaterdag als activiteit begeleidster op de zaterdagopvang van sheerenloo

De kinderen en jongvolwassen met wie ik werkt hebben een verstandelijke beperking met een laag niveau, autisten en downsyndroom. daarbij hebben sommige ook zware gedragsproblemen. Dus ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik stevig in mijn schoenen sta en structuur kan geven.

Ik ben een gezellige en enthousiaste vrouw, en ik beschik over het vermogen te kunnen functioneren in wisselende situaties, dit komt vooral tot uiting in invalwerkzaamheden die ik reeds heb verricht. In dit werk toon



De baan waar ik naar op zoek ben heeft u voor mij. Ik verwacht op grond van mijn ervaring en geďnteresseerde instelling, binnen de nieuwe woonvorm een goede bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling en zelfredzaamheid van de bewoners.

Uiteraard hoop ik dat deze brief aanleiding is voor een gesprek.
Met citaat reageren