Los bericht bekijken
  #2  
Oud 3 februari 2014, 16:34
Jeinna Jeinna is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 januari 2014
Berichten: 25
Jeinna is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijzebel Bekijk bericht
PROFIEL
Een loyale werknemer die zorgvuldig te werk gaat, dat ben ik.
Creatief in het bedenken van oplossingen en nauwkeurig in de uitvoering hiervan. Mijn empathische houding maakt dat mensen zich gehoord en begrepen voelen. Door actief te luisteren naar mensen kan ik hen snel en gericht op weg helpen. Ik sta te trappelen om weer aan de slag te gaan.
Begin niet steeds een nieuwe zin door middel van op enter te drukken Dit lijkt net alsof je het opsomt onder elkaar. Misschien heb je dit niet in je CV zo neergezet, maar zo zie ik het hier nu staan!

Persoonlijk vind ik je tekst sterk, maar je laatste zin vind ik dan weer niet zo sterk. Ik begrijp wel wat je er mee wilt zeggen, maar vind het qua toevoeging niet veel doen voor wat je daar boven schrijft.
"Ik sta te trappelen om weer aan de slag te gaan".. zou ik veranderen naar iets in de geest van "Ik ben op zoek naar een uitdaging waar ik deze kwaliteiten optimaal kan benutten".... "Ik zou graag mijn kwaliteiten inzetten voor..... vul zelf iets in wat je interesseert bv".
Het zijn zomaar wat ideeën om het anders te formuleren. Deze zullen vast ook niet optimaal of goed zijn, maar ook ik wist nu even niets beters haha!

Succes!
Met citaat reageren