Los bericht bekijken
  #7  
Oud 8 mei 2010, 12:56
Monique Hefti-Sutman's schermafbeelding
Monique Hefti-Sutman Monique Hefti-Sutman is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2010
Berichten: 7
Monique Hefti-Sutman is on a distinguished road
Standaard Re: Arbeidsvoorwaardengesprek: wil salarisstrook niet laten zien

Wat jammer dat je niet gevraagd hebt waarom de werkgever je salarisstrook wil zien, je had dan geweten wat de reden hiervan was en op een adequate manier kunnen reageren.

Een arbeidsovereenkomst is een bevestiging van 2 partijen die met elkaar in zee willen. Op het moment dat 1 van de partijen niet eerlijk is voordat de overeenkomst getekent wordt, kun je je afvragen of dit een goede basis is voor samenwerking in de toekomst.

Iedereen in Nederland kan ziek worden, ook voor een langere periode. Door dit op je cv al aan te geven, laat je niet je zwakheid zien, maar eerlijkheid. Als je bijvoorbeeld in een burn-out hebt gezeten, denk ik dat je in die periode heel hard aan jezelf gewerkt hebt. Je hebt waarschijnlijk issues onder de loep genomen waar het mis ging en hier gezocht naar verbetering zodat het je niet meer kan overkomen. Je weet je sterke en zwakke kanten.

Door dit op je cv te vermelden toon je mijn inziens veel zelfinzicht en kracht. Dit werkt positiever dan een gat in je cv of het weglaten van informatie.

Voor je zelf kan het ook positief werken door kracht te putten uit de zaken die je geleerd hebt in je ziekteperiode.

Ik ben wel heel benieuwd of je de baan hebt gekregen!

Succes

Monique Hefti-Sutman
Efforts
Met citaat reageren