Los bericht bekijken
  #3  
Oud 18 november 2008, 22:20
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie dierentuin: Wat is jullie eerste indruk van deze brief?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noortjepe Bekijk bericht
Betreft: Open sollicitatie

Geachte heer/ mevrouw, Bel even voor een naam, want anders komt je brief niet bij de juiste persoon terecht.

Zoals je brief nu is, vind ik hem erg goed. Ik heb de eerste zin geschrapt, want verder in je schrijven geef je al aan dat je voor deze dierentuin wilt werken.


In de zomer van 2008 ben ik 3 maanden in verschillende Zuidelijk Afrikaanse landen actief geweest als vrijwilliger met wildlife. Ik heb o.a. vrijwilligers werk gedaan voor de stichting; “Painted Dog Conservation” in Zimbabwe en de Neushoornstichting in Swaziland.

Weer terug thuis prikkelt mij deze geweldige ervaring om er verdere aanvulling aan te kunnen geven. Dit doe ik o.a. als donateur en vrijwilliger van bovenstaande Nederlandse stichtingen en bij het Wnf. Tevens denk ik een belangrijke maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren door als dierverzorger bij ..X … te werken. Dierentuinen zijn een belangrijke bron voor natuurbescherming. ..X.. laat ons zien wat de natuur overal ter wereld te bieden heeft en waar wij hard voor mogen werken om het te behouden.

Met mijn enthousiaste, praktisch en flexibel ingestelde werkhouding denk ik een goede aanvulling te kunnen zijn binnen uw team van dierverzorgers. Met 4 bijna 5 jaar werkervaring binnen het dierverzorgende team …BIJ BEDRIJF.. X…. heb ik de nodige kennis op gedaan met werken in teamverband.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.

Een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

x
--------------------
Ik hoop dat je uitgenodigd wordt voor een gesprek
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren