Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 augustus 2014, 18:56
mikd mikd is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2014
Berichten: 1
mikd is on a distinguished road
Standaard Feedback op sollicitatiebrief

hoi ik zou graag feedback willen hebben op mijn sollicitatie brief ik heb hiermee gesolliciteerd bij 4 bedrijven maar allemaal afgewezen. alvast bedankt voor jullie moeite !!

Betreft: sollicitatie XXX
Geachte heer/mevrouw
Na aanleiding van een openstaande vacature bij XXX schrijf ik u deze sollicitatie brief. Deze functie spreekt me enorm aan, en hierbij stel ik mij dan ook graag kandidaat.
Ik zou heel graag willen werken als medewerker bij XXX , omdat ik graag met mensen werk en het persoonlijke contact met klanten mij aanspreekt. Ik zelf vind het heel fijn om klanten tevreden te houden. Daarnaast werk ik graag in een team en heb ik een hoog verantwoordelijkheidsgevoel over mijn afdeling en werk, ik ben iemand die zowel zelfstandig als in teamverband kan functioneren.
Bij mijn vorige banen ben ik veelvuldig in contact gekomen met klanten en heb daardoor ervaring in klantgericht werken, en hopelijk kan ik die ervaring straks toepassen bij XXX. Ik ben erg prestatiegericht en kan goed met klanten communiceren, klant tevredenheid staat bij mij voorop. Daarnaast ben ik stress bestendig,flexibel en staat accuraat werken en kwaliteit hoog in het vaandel. Ook ben ik geduldig en heb ik een positieve taalgebruik.
ik zou het heel erg interessant vinden om als medewerker aan de slag te gaan. Graag ga ik dan ook de uitdaging aan om bij XXX te komen werken.
Ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
XXX
Met citaat reageren