Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 oktober 2009, 11:41
Kinsey Kinsey is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2009
Berichten: 5
Kinsey is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie Trainer Totale Communicatie (2) of communicatiemedewerker

Sinds ik 10 jaar geleden in mijn toenmalige woonplaats Den Helder ben heringetreden als begeleider bij mensen met een verstandelijke beperking heb ik gewerkt persoonlijk begeleider van twee dove cliënten.
Ik heb me verdiept in de gebarentaal, zelf de vingerspelling geleerd en door mee te gaan naar de logopedielessen van een cliënt heb ik vele gebaren geleerd die van pas kwamen om met deze cliënt te kunnen communiceren.
Hiernaast heb ik vele documenten gemaakt om gebeurtenissen en afspraken visueel te ondersteunen waar onder een persoonlijk draaiboek bij het overlijden en de crematie van de oma van een cliënt.

In 2004 heb ik het SPW4 diploma behaald en in 2006 heb ik het certificaat Trainer Totale Communicatie.
In 2008 heb ik een kleinschalig project Totale Communicatie gedaan en ik heb ervaren hoe mooi dit werkt en dat ik dit erg leuk vind om te doen.

Vorig jaar oktober ben ik verhuisd naar de stad Groningen.
Heden werk ik als assistent–begeleider bij de Woonvorm voor doven in Groningen, en heb ik de Nederlandse Gebarentaal Cursus AB1 net afgerond.
Omdat mijn hart ligt bij het helpen van mensen met communicatieve problemen waaruit vaak gedragsproblemen uit voortvloeien, zend ik u deze open sollicitatie naar een functie als bv Trainer Totale Communicatie of communicatie medewerker.


Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet,


Hoogachtend......
Met citaat reageren