Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 december 2012, 14:02
c.klarenbeek c.klarenbeek is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 december 2012
Berichten: 8
c.klarenbeek is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief als Management Assistente. Graag jullie reactie?

Op de website van jobselectie stond een leuke vacature van uw bedrijf. Met deze brief wil ik mijn interesse tonen en graag solliciteren op de functie van Management Assistente.
Deze functie spreekt mij erg aan, vooral gezien mijn opleiding en ervaring. Door mijn ervaring kan ik met een gerust hart zeggen dat mijn werk- en denkniveau van HBO kwaliteit is. Terwijl aan de andere kant ik juist door mijn ervaring niet vastgeroest zit omdat ik ook bereid ben tot leren en samenwerking van onschatbare waarde is.

Het zeer diverse takenpakket heeft mij altijd erg aangesproken. Er wordt veel van je verwacht en ik heb het altijd een enorme uitdaging gevonden om hieraan te kunnen voldoen. Met mijn opgedane ervaring en kwaliteiten denk ik dat ik zeker iets toe kan voegen aan de organisatie van uw cliënt. Graag zou ik dan ook als Management Assistente deze onderneming komen versterken.

In mijn loopbaan ben ik al bijna dertig jaar in soortgelijke functies werkzaam geweest, bij verschillende bedrijven. Hierdoor weet ik precies wat er in de functie van Management Assistente van mij wordt gevraagd. De jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik mijn organisatorische en communicatieve vaardigheden sterk heb kunnen ontwikkelen. Ook ben ik zeer goed in staat om zelfstandig te werken. Mijn sterke competenties zijn o.a. Stressbestendig, snel schakelen, samenwerken, collegialiteit, besluitvaardigheid en klantgerichtheid.

Vanzelfsprekend ben ik van harte bereid om in een gesprek meer over mijzelf te vertellen. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren