Los bericht bekijken
  #4  
Oud 9 juni 2012, 15:21
dorienvd dorienvd is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 4
dorienvd is on a distinguished road
Standaard

Super, ik had hem met een vriend al wat aangepast, en dankzij jullie nog weer wat aangepast. Het wordt ook echt wel even weer tijd om er veel tijd in te steken. Dit is hem nu;

Op de website van ** las ik uw vacature van Clustersecretaresse. Na ons telefonisch contact schrijf ik nu deze brief om mijn interesse in uw vacature kenbaar te maken. Deze functie zou perfect bij mij passen en ik leg u graag uit waarom.

Ten eerste omdat ik inmiddels beschik over bijna 10 jaar werkervaring als secretaresse/administratief medewerker, waarvan 5 jaar fulltime bij een transportbedrijf. Toen ik hier begon, ontbrak het in de administratie aan overzicht. Ik heb hier gezorgd voor een overzichtelijke en gestructureerde administratie. In mijn functies heb ik veel ervaring opgedaan met diverse administratieve procedures en het verzamelen, ordenen en verwerken van diverse gegevens. Een toevoeging aan deze ervaringen is dat ik in meerdere functies uiteenlopende ondersteunende taken verricht heb ten behoeve van de diverse afdelingen.

Ten tweede lijkt uw vacature bij ** mij op het lijf geschreven en zou ik hier met veel plezier aan de slag gaan. Met mijn verantwoordelijkheidsgevoel, zelfstandigheid en creativiteit weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw dynamische zorginstelling.

Hopende u hiermee voldoende enthousiast te hebben gemaakt om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn brief en CV persoonlijk aan u toe licht.




Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren