Los bericht bekijken
  #3  
Oud 1 april 2007, 15:51
Vlinder* Vlinder* is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 april 2007
Berichten: 2
Vlinder* is on a distinguished road
Standaard Re: Solliciteren na opleiding

Hallo Rens,

Heel erg bedankt voor je tips!
Ik heb na het lezen van de AIDA methode mijn sollicitatiebrief helemaal aangepast, zouden jullie het nogmaals van commentaar willen voorzien?

Alvast bedankt!

-------------------------

Ergens, 1 april 2007





<adres werkgever>

Bent u op zoek naar een secretaresse?

Geachte heer/mevrouw,

In juni 2007 zal ik het felbegeerde papiertje mogen ontvangen, het diploma directiesecretaresse/managementassistente. Ik ben dan ook nu al op zoek naar een leuke en uitdagende functie op dit gebied, die ik graag binnen uw ziekenhuis zou willen invullen.

Momenteel loop ik in het kader van deze opleiding met veel plezier stage bij xxxxxxx. Ik notuleer vergaderingen, verwerk inkomende en uitgaande correspondentie en inschrijvingen en plan afspraken in. Ook telefoon- en postbehandeling vallen onder mijn takenpakket. Daarnaast bied ik ondersteuning aan xxxxxx. Daar benader ik xxxxx en xxxx, behandel sollicitaties die binnenkomen via de website en voer xxxxx in.

De medische wereld heeft mijn interesse en ook het contact met mensen spreekt mij zeer aan. Ik ben dienstverlenend ingesteld en meen dit in deze functie goed tot uiting te kunnen brengen. Nu ik mijn opleiding bijna heb afgerond, wil ik graag deze opgedane kennis in de praktijk brengen met als doel deze kennis uit te breiden. Ik ben goed in staat zelfstandig te werken, heb ruime ervaring in PC-gebruik en kan goed overweg met de diverse Officeprogramma’s zoals Word en Excel.

Graag licht ik mijn motivatie toe in een oriënterend gesprek. Voor meer informatie verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.

Met vriendelijke groet,





Voornaam Achternaam
Met citaat reageren