Discussie: ongelukkig op werk
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 17 augustus 2008, 15:35
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: ongelukkig op werk

Peet, je zit duidelijk niet op je plek!!

Zonder dat ik je achtergrond weet, lijk jij mij niet het type om administratief werk te doen. Want dat werk is altijd volgens een bepaalde structuur en bepaalde regels. (ik krijg daar ook de kriebels van eerlijk gezegd).

Bedenk je wel dat het momenteel in veel bedrijven komkommertijd is, dus misschien is het straks na de vakanties veel drukker en bedrijviger.

Je kan een paar dingen doen:

- naar je baas stappen en je onvrede delen, dat betekent dat je toch wel graag wilt blijven en iets aan je huidige situatie wilt doen.

- rondkijken naar wat anders, dit kun je ook bij de vestiging van Randstad aangeven. Je hoeft niet perse eerst weg te gaan en dan verder te solliciteren.

Boven alles lijkt het mij een goed plan om eerst eens te gaan uitvogelen wat je dan wel leuk lijkt en wat momenteel met je huidige opleiding en (weinig) werkervaring realistisch is.

Succes ermee!!

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren