Los bericht bekijken
  #2  
Oud 17 oktober 2013, 20:40
dries93 dries93 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2013
Berichten: 3
dries93 is on a distinguished road
Standaard

Van Hoof Dries Diepenbeek, 16 oktober 2013
Pampertstraat 59
3590 Diepenbeek
Sollicitatie naar bewakingsagent luchthaven
Geachte Meneer , Mevrouw
Als pas afgestudeerde leerling van het 7e jaar Veiligheidsberoepen aan het Sint-Franciscuscollege te Heusden sta ik er klaar voor om het werkveld in te trekken. Een job als bewakingsagent op de luchthaven spreekt me enorm aan. De onregelmatige werktijden vind ik een voordeel van deze job. De beveiliging van een luchthaven moet gegarandeerd blijven gedurende 24u per dag en daar zou ik graag aan meewerken. Helaas heb ik nog niet veel ervaring, maar de wil is er zeker om het te leren. Ook houdt de afstand van woon werk verplaatsing mij niet tegen voor deze job.
Gedurende het voorbije jaar heb ik wel al enige ervaring opgedaan op verschillende werkterreinen, waar ik als beveiligingsmedewerker werd ingezet. Zo heb ik enkele stages gedaan op fuiven en festivals. Op die manier heb ik leren omgaan met agressie en stress en beschik ik ook over communicatieve kwaliteiten om met mensen om te gaan. Flexibel zijn en accuraat handelen zijn mijn sterkste eigenschappen.
In bijlage vindt u mijn CV.
Vanzelfsprekend ben ik graag bereid mijn motivatie toe te lichten in een gesprek.
Met vriendelijke groeten
Dries Van Hoof
Bijlage: CV
Met citaat reageren