Los bericht bekijken
  #10  
Oud 9 februari 2011, 22:06
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mmy88 Bekijk bericht
Zo... poging twee. Om welk bedrijf het gaat wil ik liever niet prijs geven. Daarom staan er zoveel X's. Het bedrijf zoekt een enthousiaste en klantvriendelijke verkoopster. Het betreft een bedrijf dat niet alleen kleding, maar ook schoenen en fournituren verkoopt. Even ter info...mijn spellingscontrole heeft om de een of andere reden de geest gegeven, dus alvast mijn excuses voor eventuele foutjes


E. xxxxx
Adres xx
Xxxx XX XXXXXX

Organisatie naam
Adres xx
Xxxx XX XXXXXXX

Xxxxxxx, 2 februari 2011

Betreft: vacature enthousiaste en klantvriendelijke verkoopster.

Geacht heer xxx,

Toen ik uw vacature voor de functie van verkoopster uw website zag,
was ik direct enthousiast.

Momenteel werk ik als verkoopmedewerkster voor een schoenenzaak in het centrum van Maastricht. Op dit moment zijn er in mijn huidige functie geen mogelijkheden om verder door te groeien,spatie daarom ben ik op zoek naar een nieuwe en uitdagende functie in de mode detailhandel << dit is de reden en niet dat>>. De reden dat ik bij uw bedrijf solliciteer,spatie is omdat (naam bedrijf) een vooraanstaand en 'upcoming' bedrijf is in de modewereld.

Zoals in uw vacature vermeld, staat ook bij mij klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel. Klanten adviseren en zorgen dat deze tevreden de winkel verlaten, geeft mij voldoening. Door mijn werkervaring en door een uitgebreide cursus op het gebied van fournituren, ben ik in staat de klant het juiste artikel voor het juiste materiaal aan te bieden voor het onderhoud en de verzorging hiervan.

Ook blijf ik de mode volgen wat betreft de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van mode. Hierdoor kan ik de klant niet enkel en alleen adviseren over schoenen, maar ook over het combineren met kleding en de styling hiervan.
Ik ben ervan overtuigt dat mijn ervaring en kwaliteiten een aanvulling zijn voor uw team.

Graag zou ik dan ook mijn motivatie en bijgevoegd CV toe willen lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,


XXXXXXXX

Zoals je ziet heb ik van alles in het rood erbij gezet, ik hoop dat je er wat mee kunt
Met citaat reageren