Los bericht bekijken
  #3  
Oud 22 augustus 2006, 13:19
F.Zeepje F.Zeepje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2006
Berichten: 3
F.Zeepje is on a distinguished road
Standaard Re: graag HULP bij argumenteren!!!

1. Ik heb eerlijk gezegd niet in een woordenboek gekeken om erachter te komen wat argumenteren betekent.Volgens mij is argumenteren, iemand overtuigen van jouw standpunt (Goed?)
2.Bij de studie sjd past veel beroepen bij.Je kan alle kanten op.Je kan zowel bij de reslassering als bij het cwi zitten.Als sjd-er kan je als toetser-wetsuitvoerder en belanghebbende later aan de gang gaan.
3. Als sjd-er heb je aardig wat competenties.Ik kan ze nu niet allemaal opnoemen, maar ik denk dat het belangrijkse is dat je sociaal ingesteld moet zijn.Naast het sociale ook affiniteit met het recht heb.De kwaliteiten van een sjd-er verschillen in met welke kant je wil opgaan.Wanneer je als belanghebbende aan de slag wil gaan, moet je in staat zijn om goede adviezen te geven.En dit kan je alleen doen door kennis van het recht te hebben en je advies goed te onderbouwen met argumenten
4.hmmm..

Ik begrijp welk kant u op wil met de vragen

Alleen kan ik zelf geen 3 argumenten bedenken waarom het noodzakelijk is dat je later goed moet kunnen argumenteren.KRijg geen inspiratie...maar de klokt tikt verder...

Oojaa, erg bedankt voor je reactie..
Afwachtend op een volgende...