Los bericht bekijken
  #4  
Oud 18 januari 2008, 22:45
Dynamic Interact
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik vind (bijna) alles leuk......

Ik voel mij op dit moment niet meer prettig in het werk dat ik doe. Ik wil graag een totale omslag. Weg bij UWV. Ik kan echter geen knopen doorhakken.
Ik vind nagenoeg alles leuk... Het liefst doe ik iets in ICT en/of installatietechniek. Werken met handen en nadenken zijn zaken die mij wel liggen.

Hallo,

Ik kan mij goed voorstellen, dat jij je op dit moment niet prettig voelt. Je wilt een totale omslag. Mag ik vragen, wat de redenen zijn dat je weg wilt bij het UWV?
Volgens mij heb je al een eerste stap gezet, om er over na te denken, dat je iets anders wilt. Heel goed!!
Mijn vragen aan jou zijn, wat is de reden dat je geen knopen kan doorhakken? Wat heb je te verliezen?
Je geeft aan, dat je ICT of Installatietechniek erg graag zou doen, wat houdt jou tegen, om het te doen?
Belangrijk is, dat jij je gaat focussen op dat wat je wilt, dit geeft voor jezelf een richting aan. Wat is er zo leuk aan dit werk? Wat is jou uiteindelijk doel?
Ga voor jezelf na, wat houdt dit werk in en wat moet ik er allemaal voor doen.
Zekerheid krijg je nooit!Verandering is de enig constante.


Het zijn heel veel vragen. Als je deze voor jezelf gaat uitwerken kom je de stap dichter bij.
Je kan het!
Succes, Annika


Dynamic Interact

www.dynamic-interact.eu
Met citaat reageren