Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 april 2008, 17:47
Emmy Emmy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2008
Berichten: 2
Emmy is on a distinguished road
Standaard sollicitatie baliemedewerkster

Heeft iemand nog tips of verbeterpunten voor mijn brief?
Het betreft een baan bij een gemeente.

Geachte heer,mevrouw,

Op de website van GemeenteBanen.nl zag ik uw vacature voor baliemedewerkster. Ik ben op zoek naar een leuke klantgerichte functie in mijn directe omgeving en uw vacature sprak mij daarom erg aan.

Omdat het mij voldoening geeft mensen te helpen heb ik altijd in klantgerichte functies gewerkt. De ervaringen die ik opgedaan heb in mijn vorige functies lijken mij relevant voor de functie die u aanbiedt. In mijn curriculum vitae kunt u lezen dat ik ruimschoots voldoe aan de door u gestelde eisen op administratief gebied, waarin u in de vacature om vraagt. Verder weet ik van mijzelf dat ik zowel goed in teamverband als individueel kan werken. Daarnaast ben ik nauwkeurig, flexibel en geduldig.

Op dit moment ben ik, met veel plezier en enthousiasme, werkzaam in een verpleeghuis. Het enige nadeel zijn de onregelmatige werktijden. Ik zoek daarom een functie met doordeweekse werktijden.

Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakingsgesprek, waarin ik mijn brief nader kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren