Los bericht bekijken
  #4  
Oud 13 juni 2008, 10:53
egeltje85 egeltje85 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2008
Berichten: 2
egeltje85 is on a distinguished road
Standaard Re: Secretaresse functie

Kortom, al met al kom ik hierop uit (ik heb me inmiddels geregistreerd):

Aan:
Adres bedrijf

Afzender:
Eigen adres

Bijlage(n): 2

Betreft: sollicitatie fulltime secretaresse

Rotterdam, 11 juni 2008

Geachte mevrouw …………,

Naar aanleiding van uw advertentie in de krant Metro van 11 juni jl. maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van secretaresse. Momenteel werk ik bij Delta Psychiatrische Centrum als administratief medewerkster bij Cluster Langdurende Vervolg Behandeling. In deze functie verricht ik verschillende werkzaamheden voor artsen, maatschappelijk werksters, verpleegkundigen, woonbegeleiders en andere disciplines. Mijn werkzaamheden bestaan uit: patiëntenregistraties verwerken, het behandelen en verwerken van spreekuren, notuleren, het archief beheren en diverse andere taken.

De functie als secretaresse spreekt me aan omdat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging met doorgroeimogelijkheden. Ik heb goede contactuele en sociale vaardigheden en ik kan goed zelfstandig werken. Verder ben ik representatief, flexibel, leergierig en een initiatiefvolle doorbijter; ik blijf altijd aan de gang en kan goed met mensen omgaan. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae en een referentiebrief, toegevoegd als bijlagen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zou graag het één en ander mondeling toelichten in een sollicitatiegesprek.

Met vriendelijke groet,

Irene (+achternaam)
__________________
derdejaars studente Nederlandse taal en cultuur
Met citaat reageren