Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 april 2011, 15:41
Ecid Ecid is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2011
Berichten: 1
Ecid is on a distinguished road
Standaard Zinnen gezet op ICT...

Hallo allemaal allereerst een bio.

Ik ben nu 19 jaar. Ik heb een havo diploma behaald nadat ik ben doorgestroomd via VMBO T.

Mijn VMBO en Havo heb ik met 2 vingers in me neus gehaald

Deze jaar was ik begonnen aan me 1e hbo namelijk logistiek en economie. uiteindelijk afgehaakt mede door onderschatting en

- 6 vakken tentamen, allen moesten boven 5,5 anders geen 7 studiepunten. alles een 7 en 8 behalve wiskunde , weg alle studie punten..what?

- Competenties, voelde me te vrij, kreeg tip om zelf een presentatie te organiseren voor studenten voor competentie presenteren..what?

zijn alle HBO's zo?

- als ik voor februari zou stoppen zou ik geen studieschuld hebben.

Wiskunde; Van 4 vmbo naar 4 havo. havo 1e drie jaar gemist. wiskunde met een 6 afgesloten.

dus herleiden,vereenvoudigen, ab tot de macht 1/4 etc heb ik kennelijk gemist en dat bleek op de HBO

Economie was een van mijn beste vakken en ik vind het leuk om met computers te werken dus dacht ik snel aan bedrijfskundige informatica.

dus ik vroeg me af

-hoe belangrijk is wiskunde in de ICT

- Is de opleiding zwaar?

ik heb nog meer vragen maar kan er nu even niet op komen

excuses voor mijn nederlands ,is namelijk niet mijn moedertaal.

PS: Ik oefen nu thuis wiskunde met behulp van http://www.hhofstede.nl/cursus%20algebra/cursus0.htm
en het grappige is, ik snap het nu beter! ik begrijp deze uitleg beter dan die van het HBO...
Met citaat reageren