Los bericht bekijken
  #7  
Oud 9 augustus 2010, 17:40
san2307 san2307 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 3
san2307 is on a distinguished road
Cool Re: Help! Ik weet niet meer wat ik wil

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Hai Sandra, las net hier je bericht.. Nou ja goed, het is nu maart 2010 en je bericht is al oud, maar ik was toch even benieuwd wat je nu uiteindelijk bent gaan doen.. Je deed mij erg aan mezelf denken nl. Ik ben ook op dat punt alleen bij is het anders dat ik nog niet veel ervaring heb opgedaan en nog maar 26 ben..
Hoop wat van je te horen, ben erg benieuwd.. (manon)
Dag Manon,

Ik kreeg een tijd terug een melding van je reactie op mijn bericht uit 2008. Ik was alweer vergeten te reageren, maar zat net even te kijken op carrieretijger.nl en werd er weer aan herinnerd.
Jee, wat een tijd terug alweer en wat een toestand zat ik toen in. Ik kan je zeggen dat ik nu in een totaal andere situatie zit!

Uiteindelijk heb ik toch open kaart moeten spelen en heb mijn baas eerlijk verteld hoe en wat. En het heeft allemaal heel positief uitgepakt. Mijn baas is iemand die erg met mensen begaan is en heeft me een traject met een loopbaancoach aangeboden (ook betaald door hem) om eens uit te zoeken wat er werkelijk bij me past. Ik heb ook een competentieprofiel mogen laten opstellen bij een extern bedrijf waar uit blijk wat je sterke en minder sterke punten zijn en wat voor werk erbij aansluit. Hieruit bleek ook wel dat de HBO-opleiding SPH die ik heb gedaan, totaal niet bij me paste (maar goed, dat wist ik natuurlijk al.)
Toevallig heb ik morgen met mijn coach en mijn baas een evaluatiegesprek,
want het traject is beeindigd. (Het heeft allemaal even geduurd, want ik ben in de tussenliggende periode ook nog even bevallen van een prachtige zoon!!) Wat erg bij mij past is werk op het gebied van communicatie en media.
Ik heb inmiddels al een cursus webdesign gedaan en wil uiteindelijk nog een opleiding gaan doen als bv. communicatiemedewerker of webredacteur.
Ik heb wel aangegeven bij mijn baas (en dat snapt hij ook wel) dat ik dit niet meteen wil doen, want op dit moment gaat in het moeder zijn alle tijd zitten.

Nou, wie had nu gedacht dat het allemaal zo uit zou pakken. Ik ben nog steeds niet klaar met het zoeken naar de perfecte werkplek voor mij, maar ik weet in ieder geval in welke richting ik het moet zoeken.
Ik werk dus nog steeds bij dezelfde baas en heb het daar zelf prima naar mijn zin. maar dat komt natuurlijk ook omdat ik mijn draai goed gevonden heb en ik nu een stuk minder onzeker ben.
Uiteindelijk was het dus inderdaad zo: Eerlijkheid duurt het langst.
Met citaat reageren