Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 september 2006, 15:00
erwin85 erwin85 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2006
Berichten: 2
erwin85 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief klassenassistent, graag commentaar

Hallo,
Mijn vriendin is hard op zoek naar een baan. Ik heb haar even geholpen met het maken van een sollicitatiebrief. Zouden jullie hier je kritische blik op willen werpen?
Alvast bedankt!!!


Betreft: sollicitatie naar vacature B: klassenassistent SO

Geachte heer X,

In het X van zaterdag 2 september 2006 las ik dat u op zoek bent naar een klassenassistent. Al heel mijn leven lang vind ik het werken met kinderen geweldig. Hun enthousiasme en eerlijkheid zie ik in mijzelf terug. Het begeleiden van kinderen binnen het speciaal onderwijs lijkt mij een grote uitdaging.

Ik heb in 2004 mijn diploma voor klassenassistent behaald. Daarna heb ik de opleiding tot onderwijsassistent gevolgd en succesvol afgerond. Tijdens de verschillende stageperiodes die ik heb gehad, heb ik veel ervaring opgedaan met de begeleiding van kinderen. In schooljaar 2003-2004 heb ik stage gelopen op SBO X. Van beide kanten is deze stageperiode uitstekend bevallen. Mijn eindproject over indianen heb ik met een mooie beoordeling afgerond. Deze beoordeling is als bijlage naast mijn CV bijgevoegd evenals een beoordeling van een stageperiode voor onderwijsassistent.

Door de opgedane ervaring is mijn interesse in het speciaal onderwijs alleen maar gegroeid. Ik ben dan ook zeker bereid mijn kennis op het gebied van speciaal onderwijs te verbreden te verdiepen. Met mijn inzet en enthousiasme denk ik perfect binnen uw organisatie te passen en een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de scholing van de leerlingen.

Graag zou ik de mogelijkheid krijgen mijn motivering in een persoonlijk gesprek verder toe te lichten.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren