Los bericht bekijken
  #4  
Oud 19 augustus 2008, 21:53
Netjemientje Netjemientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 29
Netjemientje is on a distinguished road
Standaard Re: Weer even een vraagje....

Hoi Tessa en Hetty,
Bedankt voor jullie reactie.

Hetty, ik zal even antwoord geven op je vragen, op de CV en de brieven na, die heb ik niet op deze computer staan, dus dat zal ik later doen.

Citaat:
- het werk dat je al 14 jaar doet, of hebt gedaan
- het werk dat je zoekt
- je motivatie om van werk te veranderen
- je CV
- en de brieven die je schrijft.
Ik ben al 14 jaar gastvrouw in een particuliere zorginstelling, ik ben hierin gerold door vakantiewerk en blijven "hangen", lekker makkelijk dus.
Al die tijd heb ik geweten dat dit niet het juiste werk was voor mij, maar omdat ik het tot 2 jaar geleden nog heel goed naar mijn zin had heb ik het altijd uitgesteld om naar ander werk te zoeken. Ik heb altijd fulltime gewerkt en werk nu sinds 1,5 jaar nog 16 uur.
Er is in die tussentijd veel veranderd en de instelling gaat ook binnen nu en ....jaar sluiten, dus ze willen zo snel mogelijk van hun personeel af, wat het er niet echt gezelliger op maakt.
Ik zoek nu werk in de richting van receptioniste, maar ook met een stukje administratie er bij.
Het receptioniste gedeelte omdat ik natuurlijk al jaren ervaring heb met mensen en het administratieve omdat ik weet dat ik daar goed in ben ( daar heb je het dus, ik weet dat, maar ik heb er geen diploma's van en ik kan geen ervaring aantonen) Ik heb op m'n huidige werk wel af en toe ingevallen voor de mensen van de receptie en die waren altijd tevreden. Ik leer snel dus heel vaak iets uitleggen hoeven ze niet.
Op deze manier zou ik gewoon het contact met mensen houden en ik zou toch het idee hebben dat ik nog met iets nuttigs bezig ben.

Nu ben ik weer een vacature tegengekomen bij een gemeente, iets wat me leuk lijkt, ze vragen geen diploma's maar natuurlijk wel ervaring in soortgelijk werk. Tja, ik ga natuurlijk weer een brief schrijven ( en ja, die zet ik hier wel neer) en dan hoor ik het wel weer.

M'n waanzinnige CV zal ik ook nog plaatsen.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik bedoel?

Groetjes Netjemientje.
Met citaat reageren