Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 mei 2009, 00:19
Marco007 Marco007 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 mei 2009
Berichten: 3
Marco007 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief+CV vacature treindienstleider ProRail

Hey Airien,

Bedankt voor de handige tips!
Maar die tips met mijn CV, vat ik niet helemaal...
Kan jij misschien een voorbeeldje mijn kant opsturen?

Die lege gaten waar jij het over had, die kan ik simpelweg niet verdoezelen...
Ik neem bijna nooit vakantiedagen op en als ik dagen overheb, zoals bij mijn 1e werkgever, neem ik die aan het eind van mijn contract op, dus als ik die mee zou rekenen, zou ik al een stuk minder aan gaten hebben.
En heel veel gaten is ook gewoon werkzoekend en ik heb veel van werkgever geswitched omdat ik een tijdje veel losse klussen heb gedaan.
Dus zitten er wel eens een aantal weken bij dat ik even geen baan had en ook wel eens een klusje die ik niet nodig vind om te vermelden omdat ik anders wel een hele lange waslijst krijg.

Die zin waarvan je zegt van dat kan je beter weglaten...
Ik kan het wel weglaten, maar als ik word uitgenodigd voor een gesprek moet ik toch iets hebben en wat ik omschreef is de enige reden waarom ik ergens anders solliciteer...
Kijk ik kan een hoop aan elkaar gaan lopen liegen en verzinnen, maar uiteindelijk zet ik mezelf een beetje voor schut als men achter de feiten komt...

En inderdaad... voor mij is een sollicitatiebrief ook geen dagelijkse kost en het kost mij ook wel erg veel moeite om het een beetje fatsoenlijk te laten lijken.

Ik hoop je reactie snel te mogen lezen!

Grtz!

Marco
Met citaat reageren