Los bericht bekijken
  #4  
Oud 4 augustus 2007, 19:33
8tje 8tje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2007
Berichten: 5
8tje is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie Dierenkliniek

Hoi Miranda,
ook ik heb nog wat opmerkingen (of heb je de brief al verstuurd??)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieselot Bekijk bericht


Geachte x. xxx xxxx en x. xxxxxxx,richten aan 1 persoon, probeer via dezelfde 'viavia' erachter te komen wie je moet hebben of bel ze

Middels deze weg wil ik u laten weten dat ik geďnteresseerd ben om in uw dierenkliniek te komen werken.
En solliciteer ik naar een functie van Paraveterinair dierenarts assistent inderdaad 1 zin van maken, dus geen . (punt) voor het woord 'en' Op zich is alleen 'paraveterinair' voldoende en hoef je 'dierenartsassistent' er niet meer achter te zetten.

Dit jaar heb ik mijn diploma als dierenartsassistent Paraveterinair behaald in de beroepsopleidende leerweg niveau 4.
Reeds heb ik al Reeds is hetzelfde als al. mijn diploma als Vakbekwaam Medewerker Dierverzorging in de Beroepsopleidende leerweg niveau 3 gehaald, met daarin een differentiatie van Proefdierverzorger. Deze opleidingen heb ik gevolg aan het Groenhorst College te Barneveld. misschien erbij zetten waarom je deze differentiatie hebt gedaan? past namelijk niet bij de functie waarop je solliciteert

De reden van mijn sollicitatie is, dat dit bedrijf mij wel aansprak, gezien de aansluiting bij mijn opleiding. Graag hoop ik een vaste baan te vinden in de richting van paraveterinair omdat dit mij door de stages erg goed bevallen is. Zoals al gezegd is dit veel te algemeen, elke dierenartsenpraktijk sluit aan bij je opleiding. Wat weet je van dit bedrijf (behalve dan dat het dichtbij is)? Waarom wil je als paraveterinair aan de slag, wat vind je leuk/ wat is je motivatie/ waarom moeten ze JOU aannemen?

Deze kliniek heeft mijn voorkeur omdat het voor mij goed bereikbaar is, mede omdat ik beschik over een auto. dit is dus onvoldoende motivatie, zou ik inderdaad weglaten

Mocht er binnen uw bedrijf binnenkort een vacature zijn die past bij mijn ervaring en opleiding, dan houd ik mij aanbevolen.niet sterk genoeg, te vragend
Voor een volledig overzicht van mijn ervaring en opleiding, verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde cv.
Met citaat reageren