Los bericht bekijken
  #2  
Oud 7 november 2010, 20:15
Louise Louise is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2010
Berichten: 3
Louise is on a distinguished road
Standaard

Ik heb mijn brief vanmiddag nog eens flink aangepast, jullie commentaar is van harte welkom

Beste mevrouw,

U zoekt een Marketing Intelligence Analist en dat is exact de functie waar ik naar op zoek ben. Ik zal u in deze brief ervan overtuigen waarom ik de Marketing Intelligence Analist ben voor u.

Ik ben een nieuwsgierige starter en tijdens mijn studies geprikkeld door onderzoek en SPSS. Graag wil ik mijn kennis vergroten van statistische analyses, maar ook van het marketingvak. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Na het afronden van mijn Hbo-opleiding Communicatie heb ik mijn kennis uitgebreid met de Master-opleiding Communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit. Een groot deel van deze opleiding bestaat uit het uitvoeren van onderzoek. Ik heb ervaren dat enthousiasme en precisie vaak zorgt voor interessante resultaten doordat je verder gaat kijken dan in eerste instantie het idee was.

Uit de vacature maak ik op dat u op zoek bent naar iemand die iemand die de juiste informatie uit de data kan halen voor de vraagstukken van de klant. Elk klant en elk vraagstuk vraagt om een andere aanpak. Het Reumafonds zal waarschijnlijk behoefte andere informatie dan Air Miles. Bij het Stadstheater heb ik voor diverse direct mailings selecties gemaakt uit de bezoekersdatabase. Voor het verkopen van stoelen voor een operavoorstelling is andere selectie vereist dan voor een cabaretvoorstelling.

Wat mij verder aanspreekt in de vacature is het jonge team waarin gewerkt wordt en de hoge mate van verantwoordelijkheid. Wat mij erg zint binnen de dienstverlening is de diversiteit in de werkzaamheden en dat je niet weet hoe je week er over drie weken uit ziet.

Bent u op zoek naar een vrolijke en leergierige teamplayer? Dan kijk ik uit naar een persoonlijke kennismaking om mijn kennis en ervaring toe te lichten. Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet

Louise Douma
Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren