Los bericht bekijken
  #10  
Oud 7 juli 2010, 19:51
Cidos Cidos is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2010
Berichten: 6
Cidos is on a distinguished road
Standaard Re: Solicitatiebrief politie, hulp gevraagd.

Ik begrijp je punt en ik sta ook achter je punt, maar ik heb niemand zien schrijven dat ze beweren dat jij of een ander kletskoek verkoopt. Daarnaast ben je niet verplicht om iemand van advies te voorzien. Als het je irriteert dat sommige mensen hun huiswerk niet goed doen dan voorzie je ze niet van advies of je geeft simpel alleen het advies om goed die site door te lezen. Dat helpt ook. Op dit moment laat jij heel duidelijk zien dat jij geirriteerd bent, zonde want je geeft goed tips en adviezen waar mensen veel aan hebben. Nu heb ik de neiging om niets te plaatsen van mijzelf omdat ik denk dat ik een sneer van jou kan krijgen

Ik heb mij bij Carrieretijger aangemeld in de hoop goede tips en adviezen te krijgen en niet om te horen, dat ik verder moet kijken dat mijn neus lang is, dat iets onzin is en dat ik mijn huiswerk moet doen. Als dit de manier is waarop er tips en adviezen gegeven worden dan denk ik dat ik deze site verkeerd ingeschat heb.

En nogmaals ik vind het waardeoordeel 'onzin' niet vriendelijk overkomen. Ik probeer het beleefd en vriendelijk bij jou over te laten komen, maar ik kan mijzelf waarschijnlijk niet duidelijk genoeg maken, want ook op mijn reactie naar Coen toe reageer je met het woord 'onzin'.

Niet alleen mensen die hun huiswerk doen komen verder in het leven, maar ook mensen die wat vriendelijker naar hun omgeving toe reageren komen verder in het leven.

Bij deze wil ik nog vermelden dat het mij niet gaat om discussies te voeren op een forum.
Met citaat reageren