Los bericht bekijken
  #3  
Oud 12 februari 2019, 12:10
KarimaQa KarimaQa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 februari 2019
Berichten: 2
KarimaQa is on a distinguished road
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Hallo Karima,
Ik heb met heel erg veel interesse je verhaal gelezen, alleen - ik kan er weinig mee. Wanneer je alles afpelt, vraag je in feite: Wat kan ik - wat vind ik leuk? Dat kan ik onmogelijk voor je beantwoorden. Misschien is dit een vraag waar je met goede bekenden mee aan de slag die een mentor-achtige rol voor je hebben. Of anders zou ik met een goede loopbaancoach gaan praten. Misschien kun je daar jouw project van maken in de maanden van je zwangerschap. Veel goeds en gezondheid gewenst!


Hi Catbert! Ja.. eigenlijk komt het daar op neer.. ik twijfel enorm of ik toch maar, (€1200 is toch iets meer dan +/- €900) twee/drie dagen voor de klas te gaan, zolang het niet mijn eigen groep is (met alle administratie en verantwoordelijkheden van dien), lijkt me dat prima te doen en ook goed voor me om me weer enigszins “nuttig” en onder de mensen te voelen.. Ik weet alleen niet wat voor consequenties dat heeft op mijn ziektewet uitkering nu.. ik zal eens met mijn vader overleggen.. dank je voor de tijd die je genomen hebt mijn lange, onsamenhangende verhaal te lezen..
Met citaat reageren