Los bericht bekijken
  #3  
Oud 6 december 2008, 23:30
Deezjuh Deezjuh is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2006
Berichten: 29
Deezjuh is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback

Ik zou de brief inderdaad iets persoonlijker maken, dit komt wel erg afstandelijk over.
Werk zelf ook in de wereld van de zorg en verpleegkundigen, zelfs op de IC moeten uiteraard zorgzaam en vooral heel 'menselijk' overkomen, waarmee ik bedoel dat je goed een band moet kunnen opbouwen, met familie en patienten, en niet al te zakelijk zijn.
Een professionele houding is daarnaast wel heel belangrijk!

De opmerking over reanimaties is zeker niet verkeerd, vooral niet als je het goed kan uitleggen. Je zou er eventueel van kunnen maken dat je goed, zelfstandig en adequaat kunt handelen tijdens kritieke situaties. (ik neem aan dat je dat bedoeld met de zin)
Vooral het afequaat handelen zal zeker een vraag zijn, mocht je uitgenodigd worden!

Wens je heel veel succes!
Een tip (mocht je dat nog niet gedaan hebben), bel het ziekenhuis waar je gaat solliciteren en vraag of je een dag mee mag lopen! zo krijg je zelf een goed, beter beeld over de manier van werken, kent het ziekenhuis/de IC je gezicht en ben je op een goede manier jezelf in de picture aan het spelen!
Met citaat reageren