Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 juli 2016, 01:45
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

Foutje: deze zin moet er uit -> Dit is wat ik graag ambieer en waar ik mijn voldoening uithaal.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkenisleuk Bekijk bericht
Een paar suggesties:
PS 1: "/" gebruiken zoveel mogelijk weg laten
PS 2: motivatiebrief is nog te lang ???


Bedrijf B.V.
Hoogmoed 1
1200 ZZ Bergen


Betreft: uw vacature 'management secretaresse'


Bergen, 14 juli 2016


Geachte heer/mevrouw,

Met veel interesse heb ik uw vacature 'management secretaresse' gelezen op uw website.

Op uw vraag of ik mijzelf herken in deze functie kan ik volmondig met ja beantwoorden. Dit is ook de reden dat ik solliciteer omdat de door uw genoemde werkzaamheden xxxxxx blablabla xxxxxx blablabla xxxxxxxx aansluit bij mijn opgebouwde kennis en werkervaringen.

Na mijn opleiding ben ik sinds twee jaar werkzaam in de gastvrijheids- en recreatiesector. Gedurende deze periode heb ik veel geleerd en ervaringen opgedaan in de functie van receptioniste, secretaresse en administratief medewerkster. Tevens heb ik een halfjaar de functie xxxxxxxxx (directie secretaresse?), van de eigenaresse, ondersteund en waargenomen.

Door mijn opleiding en werkervaringen ben ik breed inzetbaar. Daarnaast ben ik enthousiast en leergierig (blablabla) en is het voor mij een mooie kans om in een andere sector nieuwe werkzaamheden te verrichten en mij verder te ontwikkelen. Wat ik ambieer en mijn voldoening uithaal is als een leidinggevende maximaal van mijn capaciteiten gebruik kan maken om zijn? werkzaamheden (te ontlasten??) (of: in goede banen te begeleiden). Dit is wat ik graag ambieer en waar ik mijn voldoening uithaal.

Bijgesloten vind u mijn curriculum vitae. In een persoonlijk gesprek zou ik graag een toelichting willen geven op mijn sollicitatie en met u de vacature bespreken.

Met vriendelijke groet,



................

Jessie


Bijgesloten: curriculum vitae


-------------
Met citaat reageren