Discussie: Ik heb een baan!
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 24 oktober 2007, 11:15
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Ik heb een baan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiramisu Bekijk bericht
Hoi Neerlandica_to_be,

Hebben ze je ook gevraagd waarom je opeens weg ben bij je vorige werkgever en via het uitzendbureau ben gaan werken?? Als je een tip voor mij heb graag.

Want ik zit met hetzelfde probleem. Ook advocaat kom niet echt op voor mij belangen. Alleen ik stuit steeds tegen bovengenoemde vraag. Heb ook geen referenties etc.

Ik heb gewerkt voor die overheidsinstantie 15 jaar. Heb dus stempel van een ambtenaar. Kan dus niet naar bedrijfsleven. Heb 1500 sollicitatiebrieven geschreven in bedrijfsleven echter zonder resultaat. Zelf de uitzendbureau kunnen geen plek voor mij vinden binnen bedrijfsleven. Heb me ook ingeshrijven bij, in totaal 22, uitzendbureaus en werving en selectiebureaus. Maar heb zelfde probleem als jij met deze bureaus.

Heb ook overal op internet mijn CV gezet. Helaas totaal geen response. Terwijl overal wordt beweerd dat de banen voor het oprapen liggen. Hoogopgleiden en HBO'ers zouden heel erg populair zijn. Ik zelf heb VWO, 2 HBO diploma's maar merk er niets van.

Verder denk ik dat mijn leeftijd (45 jaar) ook een nadeel. Kortom probleem, probleem.

Tja, zo kan ik uren doorgaan. Alvast dank voor je antwoord.
Ik denk dat dit berichtje voor Sandy-38 bedoeld is, en niet voor mij?
Met citaat reageren