Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 juli 2010, 00:01
Jan K Jan K is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juli 2010
Berichten: 2
Jan K is on a distinguished road
Standaard Heb ik HBO werk- en denkniveau?

Vandaag begonnen aan mijn vakantie twijfel ik. Ik ben ongeveer 3 jaar afgestudeerd van een HBO opleiding CMV en werk 3 jaar in de welzijnssector. Functie die op HBO niveau.

Al lang kan mijn werk (wat ik feitelijk moet doen) mij niet heel erg boeien. De sector en maatschappelijke/sociale processen wel.

Vandaag weer een discussie met mijn directe collega´s rondom een stuk voor de directie waarin zij vonden dat wij iets goeds gedaan hadden. Terwijl ik van mening was dat wij dat wel wilde maar omgevingsfactoren waar wij in iedergeval geen invloed op hebben verantwoordelijke waren. En ik kreeg ze niet overtuigd.

Vaak denk waarom zoek ik geen simpeler baantje waar ik 100 keer hetzelfde doe, hoef ik niet meer na te denken. Gewoon lekker doen en tijd en energie over houden voor dingen die mij intereseren.
Aan de andere kant merk ik dat mijn collega´s liever uitvoeren en beleid en resultaten wettenschappelijk onderzoek niet weten te interpreteren of het niet waar ¨vinden¨. Dan denk ik wellicht moet ik verder en een master gaan halen.

Wie ben ik: een MBO´er, een HBO´er of Een WO´er?

BTW: traject --> mavo begonnen, toen mbo technisch, daarna hbo welzijn.
Met citaat reageren