Los bericht bekijken
  #5  
Oud 21 augustus 2012, 08:22
ikgaervoor ikgaervoor is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 september 2011
Berichten: 59
ikgaervoor is on a distinguished road
Standaard

Hoi Lotte,

Ik vind je aangepaste brief zeker verbeterd.

Als ik m nu lees, leest het lekkerder. Maar de alinea over communicatie vind ik er niet goed in passen.

Je herhaalt weer de tuin etc. Dat dit je aanspreekt heb je naar mijn idee in je opening al heel goed laten horen en zou ik schrappen. Daarnaast gaat het ook weer over je motivatie waarom je bij deze organisatie solliciteert (een uitdagende plek). Misschien kan je dat op een of andere manier aan het begin van je brief zetten? Anders zou ik het ook schrappen.

Als communicatie belangrijk is voor deze functie, zou ik dat wel terug laten komen in je brief, maar dan meer benadrukken als een kwaliteit van jezelf en dat dit uitstekent past in het bedrijf.
Een zin als "Om elkaar te begrijpen is communicatie dan ook van groot belang" zegt mij niks. Misschien meer zoiets: "Tijdens mijn stages heb ik ervaren hoe belangrijk communicatie met kinderen is. Niet alleen via praten, maar ook door kunst, muziek en toneel. Kinderen kruipen bijvoorbeeld gemakkelijk uit hun schulp bij het spelen met de poppenkast. Door mee te spelen en mee te gaan in hun fantasie leer ik kinderen goed kennen."
Met citaat reageren