Los bericht bekijken
  #4  
Oud 14 april 2009, 10:20
Nancy Nancy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 4
Nancy is on a distinguished road
Standaard Re: Management assistent

Beste Theresa en Vlammetje,

Bedank voor jullie reacties. Maar ik heb anders opgesteld en verbeteringen in gebracht.

Alvast bedankt!

Geachte ***,

Naar aanleiding van de vacature op werkenbijhetrijk. nl richt ik u mijn sollicitatie tegemoet. Ik ambieer al enige tijd naar een ondersteunende functie vandaar mijn reactie op deze vacature.

Een andere reden waarom ik juist naar deze functie streef, is dat ik momenteel over een Mbo-opleiding (Sociaal Juridisch beroepsvorming) beschikt, zoals u in uw vacature benoemt. In juni 2009 rond ik deze studie af. Tussentijds van mijn studie heb ik van september 2007 tot april 2008 als hospitant gefunctioneerd in Creyfs uitzendbureau. De werkzaamheden heb ik altijd met plezier uitgevoerd.
Toch ben ik opzoek naar een uitdaging welke ik in de functie management assistent zie. Gezien mijn werkervaring, kwaliteiten en behaalde resultaten in Creyfs zowel op school, beschouw ik mijzelf dan ook als een geschikte kandidate voor de functie.

In het kort kan ik mijzelf omschrijven als: spontaan, een harde werker, ambitieus, accuraat, flexibel, zorgvuldig, collegiaal en in het bezit van een gezonde dosis van inlevingsvermogen. Op basis van mijn opleiding en persoonlijke kenmerken voldoe ik aan het functieprofiel en verwacht veel te kunnen betekenen in de functie binnen uw organisatie.

Voor meer informatie over mijzelf verwijs ik u graag naar mijn CV. Met belangstelling zie ik uw positieve reactie tegemoet om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Met vriendelijk groet,
Met citaat reageren