Los bericht bekijken
  #2  
Oud 29 december 2007, 18:03
Ralf Ralf is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 11
Ralf is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie kdv groepsleider. Wie wil mijn brief met cv nakijken?

Beste Ingrid

Om te beginnen zou ik een beetje voorzichtig zijn met al je personalia (1e deel cv) op het internet te publiceren.

Het geheel ziet er netjes uit. Je opening is goed (beleefd met een informeel tintje).
Het Ik acht mij geschikt en Ik ga er van uit dat ik..'uitgenodigd wordt' komt een tikkie arrogant over, en dat past wellicht niet bij de branche.

de 1e zin, (Ik acht mij...via mijn werk.) zou ik iig naar het eind van de alinea verplaatsen, want in het volgende stukje vertel je namelijk iets over die ervaring.

De 3de alinea is duidelijk (hoewel ik geen idee heb wat het vak 'consumptief' in kan houden), maar duidt niet op de vele ervaring die je eerder noemde (wel ervaring, maar 'veel',en met deze leeftijdsgroep). Maar misschien is het niet anders.

Je CV-werkervaring vind ik wel erg ...uh... saai eigenlijk. Het is een opsomming van werkgevers. ik zou de eerste 5 samenvatten als 'diverse horeca' en bij de filosoof (waar je het laatste en langste werkte) wat over de functie-inhoud vertellen. Bij de Praktijkschool natuurlijk ook, en focus daarbij op de interactie met de jongste klassen. Misschien is de ervaring met de Kinderkookfeesjes nog wel de belangrijkste, maar dat weten we niet. Deed je de organisatie en/of de uitvoering (ik lees op kiddie.nl iets over groepsactiviteiten, impliceer de link)
Ik weet trouwens ook niet wat BHV is, bij twijfel niet afkorten

ps dit is een amateurmening, er zijn op dit forum mensen die profecioneel advies geven over solisitaties. Ga vooral niet alleen op mij af.

Veel succes met de solicitatie,
Ralf
Met citaat reageren