Los bericht bekijken
  #8  
Oud 1 oktober 2012, 00:49
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taske Bekijk bericht
Ik heb gisteren een sollicitatie gehad bij een bedrijf. Het gesprek verliep stroef en ik kreeg duidelijk het idee dat ik zou worden aangenomen. Ik kreeg als opmerking dat ik niet in het bedrijf zou passen. Ik ging in op de functie en gaf aan dat ik flexibel ben. Heeft iemand tips voor me? Het gaat om een beveiligings baan.
Beste Taske,

Ik begrijp je bericht niet goed. Je schrijft dat je op gesprek bent geweest en dat het gesprek niet goed is verlopen. Het ging stroef. Toch heb je het idee gekregen dat je wčl zou worden aangenomen. Dit is blijkbaar niet gebeurd met als motivatie dat je niet binnen het bestaande team past. Je bent dus niet aangenomen bij het bedrijf en dus zal je verder moeten zoeken.

Tips geven is lastig omdat je inhoudelijk niets over het gesprek vertelt. Op welk moment begon het gesprek stroef te verlopen? Waren er vragen waarop je geen antwoord kon geven? Waren er vragen waardoor je compleet verrast werd? Het enige wat je nog bij dit bedrijf kan doen is opbellen en vragen of ze je kunnen uitleggen waarom jij niet de kandidaat bent die ze zoeken. Met die informatie kan je je voordeel doen bij toekomstige sollicitaties bij andere beveiligingsbedrijven.

Groet,

Maarten
Met citaat reageren