Los bericht bekijken
  #3  
Oud 18 oktober 2008, 22:35
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie brief,graag commentaar,alvast bedankt

Dag Ray,

Commentaar is in de groene kleur. De schrijffouten heb ik verbeterd met de blauwe kleur.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht

Betreft :Sollicitatie medewerker ontbijt

Geachte xxxx XXX,

Via de website XXX XXX trof ik uw advertentie aan, waarin u een medewerker ontbijt zoekt. Hierbij wil ik graag naar deze functie solliciteren. Iets mooier is "Ik wil graag op deze functie solliciteren"

De functie in uw hotel spreekt mij enorm aan want uw hotel is een internationaal hotel en waarmee het veel internationale gasten heeft. Ik vind het fijn om voor zo’n hotel te werken. Het lijkt mij erg leuk en een uitdaging om met gasten uit uiteenlopende landen contact te hebben. Ik houd van afwisselend (zonder de letter e) en uitdagend (zonder de letter e) werk. Tevens sluit deze functie aan bij mijn werkervaring die ik al heb.

Ik heb 17 jaar in horeca sector gewerkt. Hier zou je iets kunnen vertellen over wat je in de horeca gedaan hebt. De rest wat hieronder staat kun je dan weglaten. De eigenschappen die je hieronder noemt kun je in je CV zetten. Hier heb ik goed contactuele kunnen opbouwen. Ik bleek stressbestendig te zijn. Ik kan hard (zonder de letter e) werken. Bovendien ben ik flexibel,geduldig,enthousiast en leergierig. Uitdagend (zonder de letter e) en afwisselend (zonder de letter e) werk spreekt mij aan. Deze eigenschappen maken mij geschikt voor de functie in uw hotel.

Ik stel het op prijs als u mij voor een gesprek uitnodigt.

Met vriendelijke groeten,






Bijlage: CV
__________________
Rianne
Met citaat reageren