Los bericht bekijken
  #4  
Oud 28 april 2011, 14:44
karinnetje karinnetje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 april 2011
Berichten: 9
karinnetje is on a distinguished road
Standaard

Hieronder heb ik mijn aangepaste brief neergezet.
Wie zou hem even willen doorlezen?
Bedankt!
groetjes Karinnetje


Geachte heer/mevrouw,
Handen tekort in de zorg? Ik heb er twee die dolenthousiast zijn om te beginnen binnen de zorg. Met plezier las ik op uw website dat u op zoek bent naar vakantiemedewerkers binnen uw organisatie. Een uitdaging en een kans die ik niet wil missen om een carričreswitch te maken naar de zorg.
Uw organisatie spreekt mij enorm aan omdat u een breed pakket aan zorgverlening biedt.

Na mijn afstuderen in september 2006 ben ik invalwerk gaan doen op verschillende scholen om ervaring op te doen als leerkracht. Ook heb ik een paar jaar lesgegeven op het Voortgezet Onderwijs, bij het xxxx in Hoorn. Ik gaf daar aan VMBO leerlingen Biologie, Natuurscheikunde en Verzorging. Tevens was ik mentor van een tweede klas.
Na een paar jaar lesgegeven te hebben op het Voortgezet Onderwijs en basisonderwijs kwam ik erachter dat hier niet mijn toekomst ligt. Ik ben nu meerdere jaren aan het invallen, en ik merk dat er eigenlijk geen (vast)werk in het onderwijs is. Ook zijn mijn interesses veranderd dat betekent dat ik niet meer wil lesgeven, maar meer mensen wil begeleiden. Iets opbouwen met mensen en niet voor een schooljaar.

Ik zou mezelf omschrijven als enthousiast, leergierig, zelfstandig, betrouwbaar, en ik ben een doorzetter. Als ik iets wil dan ga ik er ook voor. Afwisselend werk spreekt me aan.
Durven en doen zijn belangrijke begrippen voor mij.
Mijn gebrek aan werkervaring op dit vlak denk ik goed te maken met mijn leergierige houding en mijn doorzettingsvermogen. Ik ben bereid om cursussen te volgen om zo mijn expertise uit te breiden.

Hopelijk heb ik u middels deze brief voldoende informatie gegeven, maar ik ben graag bereid in een gesprek met u, het een en ander toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren