Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 april 2007, 15:07
van holten van holten is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 april 2007
Berichten: 2
van holten is on a distinguished road
Standaard sollicitatie clustermanager

graag jullie commentaar op deze sollicitatiebrief!

dankjewel!





xxx, 1 april 2007




Betreft: vacature clustermanager



Geachte mevrouw xxx,

Na ruim 18 jaar werkzaam te zijn binnen verpleeghuis xxx sta ik open voor een nieuwe uitdaging. Ik heb ruime werkervaring als leidinggevende binnen dit verpleeghuis. De functies waarin ik werkzaam ben (geweest) zijn divers: van teamlid op een psychogeriatrische afdeling tot afdelingshoofd op een somatische afdeling. Al deze functies heb ik met zeer veel plezier vervuld, maar ik ben toe aan een vervolgstap in mijn carričre. Ik ben dan ook zeer verheugd dat deze mogelijkheid wellicht bestaat binnen stichting xxx. Een stichting waarvan de visie me nog steeds aanspreekt.

Mijn enthousiasme en doorzettingsvermogen hebben er mede voor gezorgd dat ik ruim 10 jaar de functie van afdelingshoofd met succes vervul. Door interesse in de medemens en mijn leidinggevende kwaliteiten is er een gezond werk-en leefklimaat op de afdeling.
Zeker is de uitspraak “weten wat de leidinggevende beweegt” op mij van toepassing.
Voor de functie van clustermanager verwacht ik dat mijn kwaliteiten als analyserend vermogen, besluitvaardigheid, inlevingsvermogen en resultaatgerichtheid uitermate geschikt zijn.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie

Met vriendelijke groet,


naam
adres


Bijlage: curriculum vitae

Laatst gewijzigd door van holten; 1 april 2007 om 21:33 Reden: aangepaste versie 2
Met citaat reageren