Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 augustus 2011, 20:14
keruzam keruzam is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2011
Berichten: 1
keruzam is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker, ik word steeds afgewezen

Hallo allemaal,

Ik heb al paar keer gesolliciteerd naar de functie als administratief medewerker,maar wordt steeds afgewezen.Heb ruim 3 jaar ervaring en dit jaar ga ik van start met de opleiding als administratief medewerker.
Wie wil me helpen.Ik heb hier een voorbeeld van me brief.

Geachte heer / mevrouw,

Op het website van ........nl viel mijn oog op uw vacature voor een Beslis – bezwaarmedewerkers IND . De functieomschrijving die ik vervolgens las sprak mij enorm aan en vandaar dat u nu mijn brief aan het lezen bent.

Allereerst wil ik mezelf aan u voorstellen; Ik ben .... ......, ... jaar. Ik ben een leergierig, ambitieus en gedreven persoon.

Werken voor ind lijkt me erg interessant, vooral het directe contact met de klanten spreekt mij erg aan. Tijdens mijn werkzaamheden bij, onder andere, de Immigratie en Naturalisatie Dienst (afd.BEZWAAR) – Ricoh Nederland, heb ik geleerd om zelfstandig en in teamverband te werken. Beide zijn voor mij geen probleem.

Ik ben van mening dat de combinatie van mijn ervaring en mijn interesses mij een geschikte kandidaat maken voor deze functie. Daarnaast vind ik het belangrijk om mezelf verder te ontwikkelen. Daar sluit deze functie perfect op aan. Door mijn leergierigheid en betrokkenheid weet ik mij snel aan te passen op de werkvloer. Verder lijkt het me geweldig om klanten niet alleen te helpen, maar ook naar te luistren.

Graag stel ik mij graag aan u voor in een persoonlijk gesprek. Voor verdere informatie verwijs ik naar mijn CV.


Met vriendelijke groet,



....... ...........
Met citaat reageren