Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 september 2014, 21:30
biancasmeets biancasmeets is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 september 2014
Berichten: 1
biancasmeets is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief pedagogisch medewerkster - aub aangeven wat jullie vinden

Hallo Allemaal,

Wat vinden jullie van deze sollicitatie brief?
Jullie zouden wel denken waarom moet ze nog solliciteren als ze een baan heeft met 20 uur.
Dit komt omdat ik aanvult ww krijg. en ik iedere week moet solliciteren.
Maar ik ben niet zo goed in het maken van een sollicitatie brief.
Kunnen jullie me aub wat feedback geven en als ik iemand moet helpen hoor ik het wel.

Groetjes Bianca

(naam bedrijf)
t.a.v. (naam directie)
(adres)
(postcode en plaats)

(plaats), 7 September 2014

(mijn naam)
(adres)
(postcode en plaats)
(mailadres)
(mobiel nummer)

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw (naam directie),

Met deze brief wil ik u vragen of er bij (bedrijf) op korte termijn vacatures zijn voor Pedagogisch Medewerkster. Ik zou graag bij uw bedrijf mijn diensten aanbieden.

Ik heb jaren gewerkt als Pedagogisch Medewerkster bij kinderopvang(naam oud bedrijf), maar door de verslechterde economische omstandigheden heb ik helaas mijn ontslag gekregen. Sinds kort heb ik een nieuwe baan bij Kinderopvang (naam tijdelijk bedrijf) voor 20 uur per week. Graag zou ik meer uren willen werken vandaar deze open sollicitatie.

Ik ben flexibel inzetbaar en ben niet gebonden aan bepaalde uren of schoolvakanties.

Ik heb een creatieve geest en zoek altijd naar nieuwe ideeën en oplossingen. Daarnaast zal ik altijd proberen om het de klant zoveel mogelijk naar de zin te maken, zover dit binnen de mogelijkheden valt. Tevens ben ik goed in staat met anderen en in een team samen te werken. Mijn uitgangspunt is dat het belang van de groep of mijn team voorop staat.

Het bovenstaande wil ik graag persoonlijk toelichten in een oriënterend gesprek.

Met vriendelijke groet,



(mijn naam)

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren