Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 mei 2012, 18:27
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo Bekijk bericht

Geachte heer Huijers, beste Hein,

Binnenkort start ik bij jullie als interim. Ik ben dolenthousiast dat ik weer bij de Dierenbescherming kan starten met werk. Zoals u echter al vernomen hebt, ben ik ook zeer geďnteresseerd in de functie van senior medewerker dierverzorger. In deze brief wil ik u graag toelichten waarom deze functie mij zo aanspreekt en waarom ik denk een goede kandidaat te zijn.

Ik ben er van overtuigd dat ik de functie, senior medewerker dierverzorging goed kan vervullen. Ik heb de juiste kennis, opleidingen en werkervaring. Ik ben flexibel ingesteld, en tevens organisatorisch en communicatief sterk. Ook ben ik altijd bereid collega’s met raad en daad bij te staan als er zich moeilijkheden of problemen voordoen. Tevens vind ik vrijwilligers en stagiaires coachen en motiveren een inspirerende en uitdagende taak, waarvoor ik me volledig wil inzetten.

Natuurlijk heb ik geen inwerkperiode nodig. Ik ben bekend met de organisatie, ik ken bijna alle collega’s al en sta tevens met hen op goede voet. Mijn hart ligt bij de dieren, maar zeker ook bij het werken met mensen, waardoor ik weet dat ik de functie met veel passie zal uitvoeren.


Ik hoop dat ik mijn motivatie verder mag toelichten in een persoonlijk gesprek,

Met vriendelijk groet,
De brief heeft een heel hoog IK gehalte, en dan vooral de zinnen die beginnen met IK, dit zijn er (vind ik ) teveel. Probeer 1 en ander eens anders te omschrijven.

Succes!
Met citaat reageren