Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 mei 2015, 19:02
MLB MLB is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Berichten: 73
MLB is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Ik sta te popelen om de kennis en ervaring die ik in de afgelopen 5 jaar heb opgedaan, in uw bedrijf in praktijk te brengen.
- Klinkt enthousiast, maar is het niet té? Overdrijven is nooit goed, althans ik krijg de indruk dat je net iets te graag wilt.
- Grammaticaal dingetje: alle getallen onder de twintig worden voluit geschreven. Dus: vijf jaar.
- De komma mag je weglaten. Tip: lees de zin eens hardop voor, die komma heb je niet nodig!

Kan je een voorbeeld geven uit je huidige functie waaruit blijkt dat je geschikt bent als medewerker front office?

Citaat:
U beschrijft uw organisatie als een ambitieuze organisatie, wat mij enorm aanspreekt. The sky is the limit: hard werken en mezelf blijven ontwikkelen is belangrijk voor me. Verder pas ik goed in een dynamisch bedrijf waar actief, energiek en levendig wordt gewerkt omdat deze eigenschappen mijn werkhouding omschrijven. Graag zou ik voor ….. werken en uw team versterken.
Naar mijn idee begint hier pas echt het gedeelte van je motivatie. Je kan het uitbreiden met concrete voorbeelden en teruglinken: waarom maakt dit voorbeeld jou geschikt voor de functie? Het gedeelte over het bedrijf zelf vind ik nu wat kort: zij moeten jou willen hebben maar wat spreekt jou zo aan aan hen? Struin het internet af en vraag mensen wat ze van dit bedrijf vinden. Zo krijg je een goede indruk van het bedrijf en kan je veel gerichter omschrijven waarom juist dit bedrijf je zo aanspreekt.

Succes!
Met citaat reageren